Smink och idolfinal.

Nu bär det snart av mot globen och finalen i idol. Yeah! Det skall bli så kul. Jag tycker båda grabbarna är duktiga. Men tror Erik vinner, han känns som en rejäl vinnare. Kul att vara på plats oavsett!
Jag inväntar sambon som skall byta av lite här så jag kan sminka och fixa mig lite, (han ringde nyss och är sen) Grrr! just när jag behöver fixa mig. Well well han kommer snart och man kanske blir snyggast när man har lite brådis. Haha. Sam sitter här och äter själv, pasta och köttfärssås, favoriten. Och lite droppar vatten på från vattenflaskan, det är mumma det.:)

Hade lite leksällskap och fika i eftermiddags, trevligt. Och de leker så bra ihop, skiljer bara 2 månader. Lika busiga bägge!:)

Jag är IRRITERAD! Såg att jag missat ett samtal som visade sig gå till en radiostation där jag tävlat. Och eftersom jag missade det så missade jag med att jag om jag svarat vunnit gratis bil över jul och nyår med fria mil och fri bensin. INTE alls irriterande. Men men jag har väl vunnit för mycket på sistone. ?;)
Hur som helst så KAN ni vinna... ni missar väl inte min TÄVLING!



(obs tävla inte i detta inlägget!)

Nej nu bär det snart av mot globen och en kul kväll out! Första på evigheter typ! Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: mina

God kväll gumman.Så skoj att du ska se det live.HA nu en trevlig kväll.krma kram

2009-12-11 @ 17:37:26
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Alina

natti:)

2009-12-12 @ 01:55:16
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0