Snön håller oss inne.

Idag är det verkligen mycket snö ute, så mycket att vi håller oss inne pga snöblåst. Sam är lite snorig så man vill ju inte sätta honom i en pulka idag med en massa snöblåst i ansiktet stackars. Det skulle bli två snögubbar av oss om vi skulle gett oss ut för vagnen har inte på sig vinterhjulen ännu och med de små är det omöjligt innan plogning.  Tur vi köpte vinterhjul! '
MEN det är så fint och vitt. Jag älskar vintern, kanske för att jag är född på vintern, har det ngt samband?`När jag föddes var det kallt och snö, jag gillar skön kyla när man är varmt klädd och snö.

Så idag leker vi inne, vi har rullat boll med en apelsin haha, Sam tycker det är jättekul. Och så skall vi bada tillsammans snart, skall se om vi har babybubbelbad med. Sambon skall på sitt tredje julbord ikväll, jag har ännu inte ätit något, så jag hoppas det smakar megagott när jag väl äter för nu är jag sugen.

Ni missar väl inte min nya tävling i samarbete med Tryckdig.se i inlägget här nedanföR!

NI har väl inte missat att vi fick pengar idag? Eller en del fick iaf. Och jag är en av dem. Tjoho. Så en julklapp har redan köpts från nätet till sambon, hoppas han blir glad!

Kommentarer
Postat av: Denice- Hampus mamma

fick du idag? fusk, jag får imorrn :) wiiihooo!!

2009-12-17 @ 16:33:08
URL: http://deniicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0