Stup i säng.

Gokväll och GÄSP med stora bokstäver. Jag är så trött e li trött idag! Somnade ju vid 22 och sov till 07.30 då älsklingen vaknade så det var ju riktigt många timmar med god sömn. Jaja det är mörkt ute alltså är jag tröttare än tröttast. Men det är ändå helt ok. Åkte med sambon ner till stan tidigare idag och kikade runt, sedan tog vi tunnelbanan hem, gick och handlade lite fikabröd och tänkte åka pulka men då började det regna så det blev innemys istället, lika skönt det. Det var nog flera veckor sedan jag tog en långpromenad, men så får det bli nu, tar igen det när nya året startar haha. Blev desperat sugen på pizza innan när sambon ringde och sa att han skulle köpa pizza från jobbet. Shit hur skulle jag tackla detta sug? Som tur är har jag en jättegullig granne som gjorde det mot en liten slant. SUperdupergulligt. Nu vill jag dock mest bara kräka på pizzan... men det är en annan femma. nu skall jag faktiskt sova! Hopaps ni njuter av lite ledigt!


Kommentarer
Postat av: Nora Fazel

Finfin blogg, honey! Påminner mig om vår/sommar (:

Peace and love

2009-12-28 @ 22:06:13
URL: http://noraafazel.blogg.se/
Postat av: Maria [Fotoblogg]

fin blogg

2009-12-28 @ 22:08:02
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Nina

ja du ja har tappat räkning, börja väl i maj. men ordentligt i juli... så det är ett jäkla bra tag.. =/



hur mår du ?

2010-01-04 @ 22:06:04
URL: http://modesida.blogg.se/me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0