Tänder.

Alltså det dära med tänder. Hur jobbigt är inte det egentligen för de små? Varför kunde de inte fått ploppa upp obemärkt eller sprida ut sig lite snällt och komma i takt? Nejdå. Sam har SEX stycken tänder som är precis genom tandköttet. Stackarn. Inte konstigt att det kliar i munnen och gör ont. Jag har inte direkt märkt av att han varit gnällig eller så, förrens nu när han inte ville ha så mkt välling vid sängning, och mest bet i flaskan, samt att han vaknade pigg ich ville vara vaken en timme efter en halvtimmes sömn. Jag tog lite alvedon och gned in tandköttet i för att lindra om det värker i tänderna. Pluttas. Men när de 6 har masat sig rejält upp då är det inte många tänder kvar som skall kiva sig upp. 11 stadiga tänder är snart framme totalt. Sötnissen. Tänk om mna kunde få byta ut sina tänder vid 40 och få helt nya små vita söta? Det skulle vara perfektos.

Fotoväggen börjag ta sig i Sams rum. Men jag skall ändra lite imorrn eftersom jag inte är helt nöjd. Och det börjar bli ett fint rum helt enkelt. Men möblemanget får komma efter jul. Och efter vårt köp av nya brio Race med svängbara hjul som skall komma i februari. En perfekt dagisvagn kommer det bli, och en perfekt vagn att ha nere så man slipper dra och slita på väg ögonsten Bugaboon. SÅ det blir bra det.

Nu skall jag med sova snart, sambon är på julbord och äter gott. SJälv äter jag inget gott förrens fredag, se hur länge det vara?

Nattie på er!

Kommentarer
Postat av: Rebecca - Tävling om den perfekta klappen till mannen

Hej!

stackars liten. Min äldsta dotter hade jätte ont när tänderna ploppade upp men minstingen har vi inte märkt av det mycket på.



Ang. designen så har jag gjort min själv och jag har den i wordpress. Men visst kan man göra mycket med designen i blogg.se med. Jag hade blogg.se innan och lärde mig om designen på designadinblogg.se där finns i princip allt man behöver veta. vet du hur du hade velat att den skulle se ut?



hälsningar Rebecca

2009-12-10 @ 09:47:26
URL: http://www.cheeky.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0