Tänk att det är en vit jul.

God eftermiddag på er alla goa!
Sitter hos svärföräldrarna i södern och ser ut över det vita landskapet! Är det inte underbart att det lutar åt en vit jul? Underbart! Hör julmusiken spela och Sam och sambon/pappsen sitta och leka med lego i leklådan. Livet ät bra mysigt! Det gick bra att köra ner igår kväll även om vägarna inte var de bästa. Var framme strax efter 01 och somnade ganska så snabbt. Man blir trött i ögonen av att titta på vägen hela resan. Sam sov som en stock hela resan, hjärtegullet! Idag har han fått en tidig julklapp av farmor och farfar, ett par gore-tex skor/stövlar som han kan ha ute nu utan att frysa eller bli våt om fötterna. SÅ de hittade vi under vår runda i stan tidigare idag. Inte så mycket kaos med folk som jag trodde faktiskt, så det var skönt. Sam kikade upp någon gång annars sov han så gott nerbäddad i vagnen, mysplutten!

Nu skall jag gå ner och leka med min fina familj. Imorrn firar vi lite jul här och har uppesittarkväll för på julafton kör vi ner till min familj/mormor och morfar för att fira jul där med brorsan och hans tjej och andra släktingar! Vi brukar dela så vi tar vart annat år att fira julaftonskväll hos, det är mest rättvist. Det är så mysigt med jul och nu längtar jag massa till en massa mumnsig julmat, det blir mitt första för i år!

Ville kika in och önska er en riktigt god jul!

Vid nyår börjar vi med en ny tävling igen så kika in igen när julen lagt sig lite!

Kommentarer
Postat av: Linda

ja visst e det härligt att det är snööö!

GOD JUL till er alla.

KRAAM

2009-12-23 @ 21:47:13
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: Charlotte - Gravid

God jul !

2009-12-24 @ 01:42:43
URL: http://charlottegaines.blogg.se/
Postat av: Nina

God jul!!!!! =) Kramar

2009-12-24 @ 08:59:51
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

hoppas du haft en kanon jul!

2009-12-27 @ 00:06:00
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0