Tillbaka i Stockholm.

HEj på er! överlevde ni julen och all skinka?
Det gjorde jag! Älskar julen och har haft en jättebra jul hemma med familjerna.
Vi smygstartade några dagar innan jul hos sambons familj för att på julafton åka till min familj och där fira med familjen och brorsan med tjej! Det var jättemysigt. Dock var Sam helt uppe i varv på julaftonskvällen av alla intryck, och ju en hel drös med ganksa så nya människor för honom. Även om det är farmor/farfar mormor/morfar så bor de ju en bit bort och det tar några dagar att bli lite van. Så han vaknade till en hel del i början av kvällen men sedan sov han bra älsklingen. Inte konstigt med en massa klapputdelning, och massa nya saker att bli helt exalterad över det blir ju jag med:) Men det var bara första natten som han var lite orolig i början, de andra gick jättebra som vanligt.

Allesammans har fått så fina klappar och sambon som ju har turen att fylla år på julafton fick presenter han också!

Nu kikar jag idolsammanfattningen och väntar på filmen underbar och älskad av alla. Sambon jobbar ikväll och Sam sover så nu blir det slapp i soffan, är ganska så mör i kroppen!

Klapparna visas när jag laddat upp dem på datorn. Då visas även den fina kalendern jag fick på posten idag när jag och Sam tog pulkan till affären och hämtade ut två paket!

Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! ja jag har blivit kontaktad av dem =)

2009-12-28 @ 00:39:37
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Annah - blivande tvåbarnsmamma

Ja vi var och gjorde ett vul i v8 bara för att få det bekräftat att det verkligen var någon där inne :D. Men då var det ju bara en liten böna, så det var verkligen mysigt att få se en bebis idag :D

2009-12-28 @ 16:28:45
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Sebbe

vad är ditt nyårslöfte? =)

kramar!

2009-12-28 @ 18:25:54
URL: http://lookstylish.blogg.se/
Postat av: Anonym

Synd att vi missade er,men en god fortsättning ialla fall.Må väl I-M

2009-12-28 @ 21:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0