Tomte nej tack.

Att få till julkorten precis som jag ville, det var inte det lättaste. Sam var busig och flinade och smet iväg, slet av sig luvan och diverse bus. Jag som försökte arrangera fick nog lägga ner det. Vi bytte ställning, rum ja allt... men det var bus bus bus. Fick en massa söta bilder, men några som kan tänkas skickas. Men skall göra ett nytt försök imorrn om Sam är på mera tomtehumör då sötnissen!:)
Det var lite lättare att få till julkorten förra året, då låg han ju mest still och låg och sov:)

Nu skall jag svepa in julklapparna till Sam, dricka lite varmt vatten och ta det lugnt. Sambon är ute på julfest med jobb! Sam sover sött. och det verkar funka bra att sova i eget rum. var första natten som han kom in efter halva natten, men de andra 3 har han sovit fram tills 06 på morgonen och inte vaknat till mer än max 1 gng i snitt. Det gick mycket smidigare än vad jag trodde. Sötaste!

Imorrn får vi besök och jag skall ringa bvc och höra när det är dax för dos 2 av vaccinet.

ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss - Vinn barnrumsinredning!

Jag håller med dig om att det är riktigt SVÅRT att fånga de små sötingarna till julkort. Här krävdes det två fotoförsök ;)



Jag tänkte tipsa dig om en rolig tävling jag har nu, massor av fin barnrumsinredning :)



Jag önskar dig en härlig kväll!

2009-12-03 @ 20:35:36
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Natalie - Maltes mamma

Malte är född 12 september i år :)

Inte hunnit lägga upp nån profil än

2009-12-03 @ 20:36:30
URL: http://minndy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0