Torsdag igen.

På tisdag på torsdag... det är ju jämt dessa två dagar känns det som. När fick veckan två dagar istället för sju?
AJa jag klagar inte över att det snart är helg, det enda jag klagar över är att tiden med Sam går så snabbt. Jag skulle vilja stoppa den och bara vara vara vara. Det är verklifen en gåva att få barn, och en lyx över att se dem utvecklas varje dag<3

Håller på att städa, och Sam river ut:) Allt är i sin vanliga ordning då skönt! Hehe.
Imorrn skall jag med en kompis och se idolfinalen! Det skall bli kul, bra platser långt fram.
Sedan blir det nog ngt luciatåg på lördag, hade varit kul att få visa Sam det och se vad han tycker!


Vad gör ni idag?

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej hallå!

Absolut en fika nästa vecka, jag börjar inte jobba förrän den 11:e.

Kram

2009-12-10 @ 12:00:01
URL: http://annelisdogblog.blogg.se/
Postat av: Rebecca - Tävling om den perfekta klappen till mannen

Hej igen!

Typsnitt och allt sådant ändrar du inne i stilmall på din blogg. Ang kolumner, menyn i sidan och bredd på bloggen kan du hitta all info om det på designadinblogg.se det är inte alls svårt att förstå sig på.

Om du beslutat för att ändra och du behöver hjälp får du gärna höra av dig så kan jag hjälpa så gott jag kan.

2009-12-10 @ 14:38:37
URL: http://www.cheeky.nu
Postat av: Rebecca - Tävla om den perfekta klappen till mannen

Oj det är en hel massa man ska ändra.

inne i stilmallen ska du ändra #wrapper och width på den, det gör bloggen bredare. Och inne på #content ska du med ändra width, för att få själva inläggskolumnerna bredare. För att ändra typsnitt i inläggen rullar du ner till **Post´s body text** det första tysnittet som står där är det som väljs i förstahand och där kan du ändra till det du vill ha.

Hoppas det var till lite hjälp i alla fall.

Det är lite svårt eftersom jag inte kan koderna exakt utan facit och har koderna framför mig.

Men inne på den sidan du fick länk till kan man leta sig fram till allt, där står bara allt om kodning för blogg.se och när man väl satt sig in i det så hittar man vad man ska leta efter.

Ha en bra kväll!

2009-12-10 @ 19:01:00
URL: http://www.cheeky.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0