Utflykt.

Sam sover sedan 1h och 15 min tillbaka på sitt rum. Stora killen! Det går så bra för honom att sova i eget rum. Vi ser ju honom från vårt sovrum så det gör det hela lite lättare för nojiga mamman. Gud vad mycket mer nojor man fått sedan man fick barn. man vill ju skydda dem mot allt ont i världen och då blir det ännu värre med nojor. Men det är väl normalt och hör till antar jag, eller hur känner du som har barn?

När Sam vaknat skall vi byta blöja, och packa ner lite mellis och allt man behöver för en utflykt till Junibacken. Ett museeum för barn med villa villerkulla, och allt som kan vara spännande att titta på. Hoppas Sam tycker det är skoj. Det är ju därför vi åker mest såklart, för att han skall få ta del av astrid lindgrens värld. För hennes värld har verkligen funnits genom min barndom och som jag älskar hennes filmer och böcker. Har redan ett tiotal filmer som jag längtar tills Sam kan titta på, och böcker jag skall läsa för honom, älskade pojken vår.

Hoppas ni njuter av söndagen. Det är snöblandat ute och inge vidare väder för utomhuslek idag.
Ikväll blir det nog lussebullebak.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha jaaa, man är ju verkligen en hönsmamma! bara sådär, fast man inte tänkte bli det =)



japp, bugaboos åkpåse, har ju en bugga till vagn!



kram

2009-12-06 @ 22:11:17
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0