Vad är klockan?

Hörde Sam vakna till i sitt rum imorse. Gick för att hämta in honom till vår säng. Pigg som en mört verkade han allt. Och då tänkte jag att klockan väl är närmare 08 eftersom då brukar han vara just pigg som en mört. Titta på klockan NOLLFEM! Va? Nej nej tänkte jag och skyndade mig att fixa välling så han kunde somna om. Men icke! Så det var till att hasa ut täcket i soffan och mysa där ett tag, så man kunde vakna lite sakta. För när man försöker lägga handen över ögonen i sängen på morgonen så tokskrattar Sam som tror att jag leker tittut. Sötnisse!

Så nu borde väl klockan vara närmare kväll? Känns som det iaf så många timmar som vi varit uppe. har ju både hunnit städa leka och vara ute en bra stund i lekparken här utanför, strosa omkring och gå ner till ankorna och spana. Samt ätit lunch, men det var knappt. Sam höll på att somna i min famn när jag pratade med grannen. SÅ vi fick skynda oss in och fixa med lunchen som hann ner nu innan det blev sovstund på balkongen. Så jag tänkte hinna klart med S fotovägg!

Dags att sätta fart.

Kommentarer
Postat av: Nina

seg seg seg å seg.. det är väl bara förnamnet. usch va trött ja e idag..



hur är det själv? :D

2009-12-09 @ 12:48:15
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina ♡

ååå fyyy.. stackare!! jag sov till strax efter 9. men ja va uppe i natt :(



går inge vidare med bebis 2. vi prickar äl varje månad men inget händer.. så det är mindre skoj.. hajjar inte varför det ska vara så svårt denna gång..



va ska ni hitta på i helgen? krams

2009-12-09 @ 14:49:06
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina ♡

samtidigt???????? sex? fy fasen.. aj! stackarn..



ja med t gick det på första försöket. snabbt som attan.. vi har haft sex trots inge utslag å så.. men självfallet även då vi fått utslag. men inget.. jääääkligt tröttsamt..

2009-12-09 @ 18:06:49
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0