Vinnaren av personlig almanacka.

Nu är tävlingen om den fina almanackan avslutad. Det var många som var med och tävlade, och eftersom det varit så pass stort intresse så kommer fler tävlingar att dyka upp.  Jag hade gärna gett er en allesammans, men tyvärr är ju en tävling en tävling.

Vinnaren av en personlig almanacka i min första tävling är enligt random.org vilket slumpade fram ett nummer och avgjorde vem som skulle vinna är...

 

Postat av: Amanda

Åh denna tävlingen är helt perfekt för mig! Som mamma till ett sjukt barn har jag många, många tider att hålla reda på. Förutom alla vardagstider som blir för alla är det också läkarbesök, möten med kommun och habilitering och kuratorer, försäkringskassan, barn-lah osv,osv.
Jag hade VERKLIGEN behövt en sån här almanacka!

Har såklart länkat:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/december/tavling-almanacka.html

Hoppas på tur! ♥

2009-12-11 @ 16:11:43
URL: http://creyla.blogg.se/

Stort grattis Amanda, maila mig på [email protected] för mer information om hur du skall få din vinst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0