Vinterland.

Hej mitt vinterland nu är du här! Och det är jag väldigt tacksam för. Så fint, men det blev en timmes promenad för Sam sov bara en timme idag istället för 2-2,5 som det brukar vara. Nåja får se när han somnar ikväll! Nu sitter vi här och äter mellis, och snart skall vi leka och halvtitta på förlossningskliniken. Skall se om kompisar kommer över sen, inget bestämt ännu.

Har jag förresten sagt att Sam är som helt tagen av Keno och Lotto, när bollarna rullar på teven sitter vi som klistrade, det är bättre än bolibompa tycker jag sötbebben!


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

ja det är härligt med LITE snö på backen hihi =)



kram!

2009-12-14 @ 19:49:09
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0