Kitty-kat.

Jag gillar hello kitty, men jag gillar inte lets-dance-kitty. jag vill att hon skall åka ut NU!
Allra helst igår.
Och jag vill att min onda finne på hakan inte skall lysa så röd.
Och jag vill borsta mina tänder nu för de smakar godis,

Imorrn är det alla lovers dag, det blir trevligt.
Idag e jag mest irriterad över hur egoistiska och trångsinta människor det finns.
(Inget inom familjen)

Bara allmänt sådär.

ja ibland har man åsikter om på tok för mycket.

Nu skall lilla familjen sova här.
Nattie

Kommentarer
Postat av: Nina

oh gillar inte heller henne =/



Hoppas du får en fin alla hjärtans dag! ♥

2009-02-14 @ 01:13:42
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej! Va kul att du hittade mig igen för jag har verkligen tänkt på dig undrat hur det gått och om han kom ut till slut vilket jag ser att han gjorde! Och så otroligt söt dessutom. Så roligt att han heter Sam då det är ganska ovanligt och det är vårt favoritnamn med! Så om vi får en kille så blir troligen en liten Sam.

Och jo, jag blev till slut gravid med hjälp av sprutor, och det räckte inte med en liten bebbe utan vi slog på stort och blev med tvillingar! Det ska bli fantastiskt och vi längtar som tusan! Det är tvåäggstvillingar, vi vet ej könen men jag tror att det är en av varje eller kanske två killar. Går in i vecka 30 på måndag så det går väldigt fort vilket är bra för det var inte min grej att vara gravid... Men det är värt 1000 gånger om!

Hur är livet som mamma då?

Hoppas allt är bra!

Kram Emelie

2009-02-14 @ 09:50:46
Postat av: Dorothéa

Hej.

Ja nu är vi friska och krya igen.



Nej vi bor ju på landet så är inte ute så mycket "bland" folk.

Men som sagt man kan ju inte isolera sig.

RS viruset år dem ju oftast om de blir förkylda som våra barn blev.

Men dryga 80 % av alla barn får viruset -men behöver inte läkarvård. Utan det blir mer som en vanlig förkylning -då föräldrarna inte vet om det.



Men som sagt det är inte så många som behöver bli inlagda på sjukhuset som vi blev.

Och tur är ju de, för de va inge kul.



Hoppas ni får en underbar dag.

Kram på dig

2009-02-14 @ 14:24:18
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0