Madonna i hope.

Det finns eventuellt två biljetter till mig, jag hoppas att jag hittar ngt vettigt tåg, oh boende som inte blir alltför dyrt isf klipper jag dem. MEN det är ju så, kollade sj:s hemsida, biljetterna är grymt dyra och boende med, så det skulle gå på närmare 5000 med allt, vilket kanske är i lite värsta laget för en konsert. Men jag skall se vad jag kan göra åt det, kanske kan wish upon a star om lite pengar? Eller det handlar väl egentligen inte om pengarna, utan om att jag skall försöka hitta lite billigare alternativ, eftersom det är för mycket anser jag för en natt. Well... jag skall jobba på det!
Men fatta, det är ju helt galet att jag iaf har chans till två biljetter tack vare en supersöt vän!!


Kommentarer
Postat av: gabby

ska vi shoppa lite när jag har lov v 9 och nästa lön har kommit? :)

2009-02-09 @ 18:19:16
Postat av: Leia

Skulle vara roligt att få gå på konsert.

2009-02-09 @ 19:40:49
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0