Åh.

Åh ni läsare värmer verkligen mitt hjärta när ni skriver så snälla kommentarer.
Tack tack tack!!

Var en snabbis till köpcentret, och köpte ramar till Sam, tänkte rama in några bilder, och hur lätt är det då att välja ut från alla dessa 499 jag nyss framkallade? Inte så lätt. Men det skall väl gå, om inte får jag köpa nya ramar, det är inte mer med det!

Nu är det mat på lut, sen är det mys i soffan o lets dance. Och vet ni vaaaad?
Jag var duktig o köpte inte nåt godis i affären nyss! (Ps: jag har massor hemma) Shhhhhhh! Det hörde ingen.

Trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: fanny

I helgen ska jag börja packa :) vad ska du göra? :) Kram

2009-01-16 @ 22:01:18
URL: http://blonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0