Allå.

hej idag med.
Vaknade men mensvärk igen, puh vad drygt. Putte tog sig en sovmorgon så jag passade på att ta mig en snabbdusch innan han vaknade till liv. nu har vi bytt blöja och tagit på labanbodyn och nu sitter han i mitt knä och småpratar!:)

Snart ska min sambo åka o köpa en ny overall ytill honom, nya bodysar o byxor.. fastän att vi har massa kläder så växer han så det knakar vårt hjärta. Tur vi fick presentkort av js släkt till Sam, superbra!

Nej om man skulle göra lite lunch, jag missade visst frukosten idag med, ovanligt? Nej.


Kommentarer
Postat av: jenny

Varsegod :) Usch vet hur det är att missa frukosten ibland, :/ inte bra men antar att ni har fullt upp hemma med den gulliga lilla bebisen :) Hoppas du får en bra söndag!

2009-01-04 @ 11:29:46
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: jenny

Sv: Jag brukar surfa runt en hel del för finns ju så himla massa bloggar,så kom jag in på din av en slump :) Så tänkte det vore kul att lämna en kommentar för tycker du har en bra blogg :) Så du vet :) hehe

2009-01-04 @ 11:36:17
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0