Att oroa sig.

Usch vad jobbigt det är med förkylningar. Jag oroar mig för Sams snoriga näsa o slemmiga hals. Han låter så himlans snorig när han andas och så är han allmänt slemmig i halsen. Ringde nyss till barnläkaren här och de hade en tid på onsdag som jag bokade in mig på. Jag känner att även om det är en förkylning så vill jag ändå kolla upp det så det inte är ngt i halsen eller öronen samt att det ju kan vara tryggt att någon kollar som faktiskt är experter. Det ska man alltid göra en g¨ång för mycket tycker jag speciellt när det gäller ens hjärtegryn. Även om han äter bra o verkar pigg mellan sovstunderna så blir man ändå orolig. Man önskar man kunde ta allt snor från honom och ta förkylningen själv istället, det skulle jag utan tvekan göra om jag kunde trolla. Stackars liten!

Nu är det snart matdags, hoppas han äter lika bra då , att de äter är iaf ett gott tecken!

Ngn mer som har förkylda barn?

Kommentarer
Postat av: Erika & Hampus

Såå fin blogg du har :) Jo, Hampus dreglar lite iallafall... men inte så mkt.

Tror det blir mer sen när han börjar producera tänder :=)

Kram

2009-01-05 @ 15:44:02
URL: http://storken2008.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Skönt att kolla upp det. Hoppas det går över fort! :)

2009-01-05 @ 16:11:29
URL: http://annlouise.blogg.se/
Postat av: Sara

vad bra att du fick en tid. När jag pratat min bvc-sköterska om Max slemmiga hals och snoriga näsa (har även pratat barnsjuksköterska på sjukhuset när jag pratade med dem angående en annan sak) och hon sa bara att det är vanligt och att det ger sig. Men jag ska nog kolla upp det igen om det fortsätter. Han rossar inte lika mycket på nätterna nu som förut.



förresten va fin blogg du har fått! håller du på i photoshop eller något annat program?

2009-01-05 @ 16:15:10
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0