Babyfika.

Supertrevlig dag idag med alla bebisar o vänner. Det måste vi verkligen göra om. Jill tog jättefina bilder.
Här är en hon tog på Sam.
En bild på hans kompisar läggs upp sen, nu tycker han att han skall få prutta först. Så det är högprioriterat!



Sötnosen i vagnen!

Upd.
Nu är det väntan på handbollen, ni skall väl se den?
Och så är jag på gång med en smoothie. Sam somnade i sitt babygym och sambon sitter beredd i soffan inför matchen. Mumma. Har två vänner som varit på ultra idag, båda gick bra. Ett av paren väntar tvillingar! :) Grattis till er båda.

Bebisfikan va jättenice idag. Det var bebisarna Sam, Theo, Felicia och Tindra som var där. Och deras trevliga mammor förstås. Det är kul att komma ut bland kompisar och roligt för barnen med med lite vänner såklart. Det gick riktigt bra tycker jag. Så det får vi göra om.

I natt skrattade Sam i sömnen och sen grät han en gång så d¨å lyfta jag upp honom så somnade han snart om. Han skrattar till och från nu, och fick till ett jätteskratt hos Jill. Han är en väldigt pratig bebis, och jag tror han tycker det är kul att träffa andra bebbar med. :)




Theo och Sam.:)

Best buddies!:)

Nej nu var det soffan med stora och lilla älsklingen och våra små lurvtroll!
heja sverige!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas ni har en trevlig kväll =)

2009-01-22 @ 22:31:41
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Dorothéa

Kunde inte kommentera på ovanstående inlägg.

Men jag har hört att det är smart att ha mat med sig och ge som tröst precis eter -och även lite innan.

Mat ska tydligen vara en riktigt bra tröst under sådana omständigheter.



Jag har dock ingen erfarenhet själv, och alla barn är ju olika.

Men hoppas det går bra, vi ska ju snart på våran vaccinaion också.

Huvva.. jaja är nästan 1 månad kvar =P



Hoppas u får en super trevlig helg. Kram

2009-01-23 @ 09:44:08
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0