Babystuffs.

Var iväg en snabbis på morgonen. Köpte gardiner o ett gipsset till att avgjuta sams fot el hand. det kommer bli så kul att ha det sen. Hoppas han inte är alltför svår att få ett avtryck på, vårt hjärta!
Nu sitter han o sover i mitt knä, han är fortf lite snorig men jag hoppas det släpper snart. Hur länge brukar bebisar vara snoriga.?

Jag känner mig lite öm i halsen med, och min sambo är med lite snorig. Tusans förkylningstider. Nå bara Sam slipper fler förkylningar så är jag nöjd.

Han är mycket vaken på dagarna nu, därav mina lite färre blogginlägg ;)
Men uppdatera varje med ngn bild o inlägg, det är mitt mål.

Bilder kommer ikväll.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Sara

Max har varit snorig i fem veckor!! hoppas det inte blir så för Sam =)

2009-01-02 @ 18:19:33
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0