Barnläkaren.

Vi var upp till barnläkaren imorse för att kolla Sams förkylning. men det var inget med öron eller hals. en ihållande förkylning i näsan sa hon, som kan sitta i flera veckor på små. Men så länge det e en vanlig förkylning så är det ju lugnt.
Och så länge han verkar pigg och inte får feber så är det med lugnt. hoppas hans snorighet försvinner snart iaf.

Vid kvart i tre skall vi på första läkarkontrollen på bvc, de skall nog kolla hur han greppar, ögonen, hur han följer med och hur stadig hans nacke är. Han är inte helt stadig i nacken när han ligger på mage ännu. Men det kommer nog, det är ju trots det 3 veckor till hans 3 månaders dag. Idag är han 10 veckor, gud vad tiden springer iväg.

Jag har precis slängt i mig lite fil, det var min frukost. jag måste bli bättre på frukostmålet, jag tar mig aldrig riktigt tiden till det. Men helt plötsligt är kl kväll och jag kommer på att jag inte ätit så mkt. Skärpning.

Nå lite uppbokningar idag det är skönt. Så kommer man ut iaf, det behöver man det med. Frisk luft är bra.
Hur har ni det, fria från förkylningar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0