Bebisfika.

Idag har jag och Sam varit över hos Jill och Theo och fikat en stund. Det var jättemysigt. Och Sam tyckte det var intressant att vara någon annan stans och titta på någon annans bebissaker!:)

Har städat och fixat massvis idag, det är så skönt att gå in i helgen med ett nystädat hem. Och sån tur att Sam är världens snällaste bebis som sitter o tittar på mig när jag far runt som en dåre för att göra fint. Älsklingsbebis!

När min stora älskling kommer hem, skall jag bege mig för att köpa hem lite god mat och lite gott att smaska på till Lets Dance. Sen måste jag köpte lite ny mat till Sam med, och en ny uppsättning kläder på Pop. Japps jag vet, han har ju massa kläder, men har han en klädtokig mamma så har han och det går inte att hejda. Så det skall bli ngt nice.
De enkla randiga setten från polarn börjar bli för små, men funkar ännu. Skall köpa nya sen när de är riktigt för små, de är så stilrena och man kan ha flertalet av de kläderna tycker jag.

Han ligger här bredvid mig i soffan och slumrar nu, jag har gett honom lite magmassage, han somnade!:)
Nu måste jag snart få mysa med honom o min sambo, o katterna förstås. Äntligen freeeeedag. det är nått visst med fredagar visst?

 
(Bilden tagen en av de första dagarna i januari)

Kommentarer
Postat av: nina

Jag vill bara säga att din son är så söt så man bara vill äta upp honom =) älskar din blogg och genom att läsa den känner man verklingen vilken kärlek du har till pojken, det är fint!! ni är en go liten familj! Ha det bra Malin och fortsätt med det du gör för jag gillar det stark och läser din blogg så fort du skrivit något nytt =)

Kramar Nina i skåne

2009-01-16 @ 18:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0