Cooker.

Skall testa något nytt recept nu, nämligen malins specialare. Får se vart det bär hän.
Men med kronärtskocka, avocado och gojs kan det väl ändå inte bli fel eller?
Tänkte passa på att bli klar med maten och kasta i mig den lite snabbt innan det är dax för Sam att äta.
det är ett trixande det där med att hinna äta själv, eller så är jag bara jäklans kass på att tänka på att äta när han sover.
Well det är ju tyvärr inte så att de 3 sista kilona försvinner pga det, utan snarare hänger de sig kvar just därför att jag slarvar med maten. Men jag måste börjar skärpa mig iaf.

Nåväl mitt nyårslöfte att ej dricka läsk håller ännu, har ju ej druckit på över ett år , och nu smakar det rikitg blä faktiskt.
Synd att det inte känns likadant för godiset. Att man liksom inte är sugen. Men choklad o lakrits är ju livet. Så im gonna eat it till efterrätt.

Nu matdags, pastan e nog klar nu. Vad äter du till mat idag?

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vad duktig du varit med att bli av med graviditetskilon. Jag tycker att det går trögt som bara den. Våra barn är väl ganska nära i ålder? Lija är född den 5/11.

Några tips? Förutom att låta bli läsken då...;)

2009-01-05 @ 18:48:06
URL: http://livetmedlija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0