Effektivt.

Nu har jahunnit klistra in 10 foton i albumet. :) Alltid ngt.
Nu ligger jag o smygkikar på Sam när han ligger i babygymet. undrar om han snart kommer att snurra runt till mage, han liksom tar spjärn med benen så det är nog inte alldeles för långt borta.
Under tiden står maten på G på spisen, älsklingen kommer snart från jobb.
Ikväll blir det pasta, det går alltid hem.

Sen skall jag njuta av min mensvärk. Haha jaaa jag menar njuta, det är väl härligt att kroppen redan är på gång igen. Ja mensen kom i fredags, så exakt 10 veckor efter förlossningen är kroppen på g igen. Kände ju av värken 2 veckor innan, var väl ägglossningen jag kände. MEEEN lugn, det blir inga syskonförsök nu alltså, även om det kan låta så. Är bara skönt att kroppen fungerar ändå ju. För det är inte alla mensen kommer tillbaka så snabbt på. Sam skall få vara den enda bebisen här på ett bra tag, han skall få all uppmärksamhet som han bara kan få. Jag är så evigt tacksam över att han är här och att han är vår son, det är så stort, otroligt, underbart och oförklarligt. Han är vårt mirakel och vår stora kärlek.

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Ja, visst är det lite sorgligt att se på kort när de var mindre...den tiden kommer inte tillbaka. Men samtidigt finns det ju så mycket att se fram emot =)

Vi bor i värmland =)

2009-01-12 @ 19:14:35
URL: http://lini07.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oh jag fick min mens 6 veckor efter ..visst är det som du säger skönt att man känner att kroppen är på g igen.

Men för tusan jag tror jag hade glömt hur ont det kunde göra =P

Aj aj.



Hoppas du får en underbar måndagskväll trots smärtorna.

Kram på dig

2009-01-12 @ 20:47:19
Postat av: Linda

åh mens redan... jag hoppas jag slipper den så länge jag ammar hihi. usch och fy men det e klart att det e skönt att veta att allt funkar igen. ha det bra!

2009-01-13 @ 13:24:59
URL: http://familyspace.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0