Fotobok

Sam ligger i sitt babygym och sover så jag passar på att pyssla med hans babybok och hans första album. Det tar tid att få det fint och leta bland alla bilder man tagit, men det är himlans kul och får göras i den takt man hinner. Men nu fick jag en stund över så nu tänkte jag pilla med det lite.
Jag blir nästan lite rörd när man ser hur mycket han växt vår pojk, och att man inte fattar vart tiden har tagit vägen?
Det var ju alldeles nyss vi var på förlossningen och födde (11 v sen idag) och då han kom upp på mitt bröst första gången. Det är så läskigt att tiden bara går så snabbt. Det gäller att njuta i fulla muggar.


Sam nyfödd. 08-10-29


Sam 1 månad 08-11-29


Sam 2 månader och 1 dag. 08-12-30


Sam 10 veckor och 1 dag. 09-01-08


Du är så underbar raring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0