Gokväll.

Nu är det gjort, vaccinationen gick bra och Sam var så himlans duktig! Har bara varit lite gnällig nu ikväll men det får han ju med vara ibland vår lille skatt!

Han väger nu ca 7 kg och är 66cm lång. Så nu är de 62/68 i kläder som gäller! Alla pytte kläder är ihopvikta i min garderob, jag tror jag skall spara alla kläder, det är ju olika minnen till olika kläder och det är ju viktigt att spara dem då.

Idag fick jag sålt mitt wii fit för lika mycket som jag köpte det för så det var faktiskt en big deal som de i mcd reklamen skulle säga:) Och nu ligger 3 andra annonser uppe - ett bra sätt att få mer mammapeng! Ett tips!
Jag har tjänat flera tusen på tradera, folk köper faktiskt ens gamla skit!

Nu är det snart mat och bara några timmar kvar av mitt 27e år, att fylla 28 känns faktiskt lugnt. 30 kommer nog bli värre. Men man är som man känner sig, och då kommer jag vara 20 hela livet!:)










Kommentarer
Postat av: maria

hej, tack så mycket, o grattis :)

2009-01-27 @ 11:21:33
URL: http://mariaslife.webblogg.se/
Postat av: Linda

som han har växt!

Växer så det knakar jue! Det märks att killar springer iväg snabbare i vikt än tjejer, lustigt det där.

ja spara kläderna, ni kanske vill ha/får fler barn i framtiden som kan ha glädje av kläderna.

2009-01-27 @ 11:24:08
URL: http://familyspace.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0