Gomörra.

Hej hej på er mina fans!:)

Hoppas ni sovit gott för det har jag. Eller tja, har ju en katt som skriker utanför dörren hela morgonen, medans Sam sover. Men uppmärksamhet e vad han vill ha våran hankatt, och då skriker han. MJAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Jobbigt, japp, förståeligt, njapp!

Idag har jag hunnit med en låååångdusch, men peeling och ansiktsmask, hårkurer o grejer. Det är lite av helgens lyx, när sambon är hemma så kan man slappna av och långduscha, det är skönt!! Man känner sig så pigg sen.
Jag snabbduschar ju varje dag under tiden jag har ett öga på Sam, men det blir inte samma avkoppling.
Igår badade vi Sam, han skrattade verkligen i badet och sprattlade omkring som en lite sprattelnisse! Vår solstråle.

Nu skall jag ta och dammsuga och sen skall vi fixa mat till vår älskling. Sedan skall vi mysa lite i soffan han oh jag medans sambon får unna sig en dusch han med, shysst va?;)

Ikväll ska vi fika med vänner, treeeevlisch!
vad gör ni denna söndag?

Kommentarer
Postat av: Sara

å de lät härligt med en långdusch =)

2009-01-18 @ 13:45:09
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0