Gomorrn.

Godmorning.
Sam är på glatt humör som alla mornar, och jag tänkte försöka få i mig en smoothie och lite macka så jag med blir pigg och orkar tjoa och stimma med honom!:)
Även om jag sover bra på natten så fattar jag inte att jag e trött på morgonen, men sån är jag nog bara som människa.. sömn för mig är a och o och att inte gå o lägga sig i tid det gör ju sitt. men jag klagar inte, jag får sova jättebra, och det är jag glad för. Jag har väl bara en seg start på morgonen. Avskyr ju kaffe så den hjälpen får man ju inte heller.

Nu är det snart dax för mat till Sam. Sambon åkte nyss till jobb, han började 06 igår morse och jobbade till 03 inatt och har nu möte igen, stackarn.. han har ej hunnit äta däremellan heller, jag förstår inte hur han orkar. han är som en duracellkanin helt enkelt, han bara går o går.

dagens planer: köpa massa leksaker till Sam. Och så fortsätta träna mage frstås. Kanske en promenad med, om jag får tummarna ur och är klar innan det är mörkt ute.

vad gör du idag?

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är också alltid trött på morgonen oavsett hur mycket jag sovit på natten. Inatt har jag sovit lite så imorse var jag väldigt trött!



Oj vilket långt arbetspass. Vad jobbar han med?

2009-01-20 @ 14:44:52
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0