Good night.

Sam somnade vid midnatt igår och sov till sex tiden innan han ville ha mat, sen sov han vidare till 09. Toppen! Så brukar han sova varje natt och det är så skönt, man är verkligen utvilad när man vaknar.
Nu har jag pratat i tele med en kompis en timme medans Sam sov i babysittern så nu tänkte jag ta ngt att äta och försöka komma ut och spana dagis med en kompis. bara det att det blir så mörkt snabbt, och jag måste vänta tills han ätit nästa gång. Men hoppas vi hinner ut en sväng iaf!

Annars är det fredag och gud vad skönt! Lets Dance och godis, av den nyttigare varianten i hope!
Måste verkligen skärpa mig med godisätandet, det blir lätt en massa godsaker titt som tätt.
Även om det inte syns nu så kommer det sätta sig fint sen och bli omöjligt att få bort. No way att jag kommer tillåta det!

Nej lite mat till mig kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0