han är min sol.

Sam lyser verkligen upp dessa mörka vinterdagar, han ler och pratar titt som tätt... och värmer mitt mammahjärta. Älskade barn. Tanker idag var Pop:s rea men då jag hörde av en vän att det inte var ngt bra där s skippar jag det. Det får bli att enbart köpa ett usb-minne istället så att jag kan föra över alla bilder dit, man kan ej lita på datorer och därför vill jag ha det på minnet istället. Skall göra det så fort min stor-älskling kommer hem. Åh jag längtar tills imorrn, då börjar lets dance och vi skall ha myskväll med god mat hela lilla familjen. Det har vi jämt på fredagar, eller vi försöker i veckan med, men eftersom min sambo jobbar så kopplar han av bättre på fredagen, men vem gör inte det? Så det är toppen, snart helg med hela familjen. Då skall vi bland annat gå på promenad o kolla upp ett dagis vi är intresserade av, gäller att vara ute i god tid. Vi skall spana i fönstrena, man vill ju att det skall vara perfekt när ens sol skall gå där.

Usch såg ett program från england igår där 10åringr hade anorexia och vårdades på hem med ständig översikt. Där sa en av tjejerna att hon brukade gå och stå upp hela dagarna för att man förbränner mera kalorier då, sen gick hon på sitt rum fram tills hon gick och late sig vid 10, sedan gick hon upp kl 04 igen för att gå omkring. hennes idealvikt var 25 kilo. TJUGOFEM kilo !!!!! herre gud. Och TIO år. vart är vår värld på väg? När jag var 10 hade jag mjukisbuyxor, våfflat hår och tyckte om att leka med kompisar. Inte tänkte jag på vikten for god sake!! Det måste göras något. Det är så hemskt. De var benrangel allesammans. De fick sån panik av att äta att de klistrade fast chokladen under naglarna för att slippa äta.
Någon mer som såg det? Är det inte för hemskt?

Nu skall jag se till min älskling, han ligger och sover i babysittern. Vår stora kärlek. Min sambo påpekar varje dag sin stora lycka över sin familj, det är underbart att höra-

Kommentarer
Postat av: karro

later som ditt liv ar alldeles underbart! Grattis till det :) sot ar han verkligen!

2009-01-08 @ 15:57:15
URL: http://london-flyga.blogspot.com
Postat av: Josefin

Såg inte det, men det är en hemsk sjukdom som förstör otroligt mycket. En av mina vänner har anorexia och det har hon haft sedan vi gick i högstadiet. Vi är 20 nu och hon är ännu inte frisk.

2009-01-09 @ 18:10:06
URL: http://bongcam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0