Heja dansbaggen.

Bagge var bäst ikväll, bella var inte särskilt bra och morgan var med grym. Han hade nästan bättre taktkänsla än vad hans danstränare hade. Man trodde det var han som var läraren tyckte h´jag.
 Något v i båda skrattat åt här hemma var Brunett-Berra som de kallade bellas pojkvän Nils. ;)

Jag är äcklad av pizzan som det blev istället, sambon var dukltig och tog en pizza. På måndag börjag jag min GI-kost, hoppas det håller i sig ett bra tag nu. Att ej dricka läsk gör jag inte mer iaf, blä vad äckligt det är.

Mensen verkar ha kommit igång, och sablans vad öm jag var vid ägglossningen denna gång.

Hönan here we go again!!!

Trevlig kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0