Inväntar maten.

Sam och sambon sover här bredvid. Sams nästa mål är klockan 01, och jag känner att jag hellre vill hålla mig vaken tills han ätit än att är vi är riskera att somna en timme o vara så inne i sömnen att jag inte vaknar den tiden det är dags för krubb.
Men jag tänkte jag skulle passa på att skicka iväg bilderna jag tagit på framkallning nu medans putte ändå sover.
Han bör göra det fram tills nästa mål, han brukar vara ganska så punktlig med målen på dagen, men på natten så går det 6 h emellan så det ger mig en god natts sömn nästan varje att och det är jag väldigt tacksam för.

Dagarna bara flyger iväg, Sam sover bra på förmiddagen oftast så då brukar jag med vila eller fixa till mig om vi skall iväg, ja även om jag går hemma med. Man vill ju känna sig fräsch även om man inte skall iväg någonstans. Det viktigaste är ju att vara fräsch för sin partner, något som de i utlandet tycker. de klär upp sig när de är hemma med familjen och inte specifikt när de skall gå ut. Vi svenskar klär upp oss när vi skall gå ut, men tar gärna på mjukisarna när vi är hemma, är inte det konstigt? Fast att ha mjukisar hemma är bekvämt och skönt, avslappnat o mysigt.. det e väl precis så det skall vara att vara hemma med familjen, avslappnat och bekvämt alltså.

Tiden bara rinner iväg den med, jag försöker att ta tillvara på varje sekund av Sams vakna tid, det är så roligt att se hans leenden, hans ljud med munnen, hans gestikulering och även hans missnöjsamhet. Ja det är kanske inte roligt, men det är en utmaning att göra honom nöjd varje gång. Det är mitt mål, att vara en mamma som gör honom nöjd och belåten så långt det bara går. Det viktigaste i mitt liv är Sam och just nu kretsar mina och min sambos dagar kring vår lille stjärna, och jag älskar det livet. Även om man ibland missar att äta ett mål och magen skriker... så är det så underbart och jag älskar varje sekund.

Vad var jag innan jag fick Sam egentligen? Livet är så mycket mera värt med Sam. Han är det mest värdefulla i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: anki

verkligen :D:D oh vad söt unge du har!

2009-01-04 @ 23:50:25
URL: http://amatanovic.blogg.se/
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Vilken härlig blogg jag har hittat ! Hit ska jag komma oftare :)





/ En tjej i storstan

2009-01-05 @ 00:17:11
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0