JulSam

Hittade äntligen sladden till den gamla kameran med en massa bilder. Man blir så nostalgisk när man sitter och kollar på bilder från BB,förlossningen och bilder för bara någon vecka sedan. Det är ngt helt magiskt som infinner sig i kroppen när man tittat på bilder på sitt barn, och hur mycket han växer på bara så kort tid. Det är så spännande, och kittlande när man tittar på varje bild, beskådar den och ser det vackraste som finns, vår fina skatt, mamma och pappa älskar dig.



En bild från julen hemma hos mina
föräldrar, då är Sam nästan 2 månader. Spana in fingret!:) Finaste Sam.

Och en bild från julen hos sambons föräldrar.



Älskade bebis! han sov så mysigt när tomten delade ut klappar!:)

Tycker denna bilden är så himlans check! tagen någongång strax innan jul.




Han ser så kramgo och mysig ut!
Funderar lite kring att lägga upp lite bilder på förlossningen, men kommer göra det i ett privat inlägg. SÅ ni som vill spana in där, hojta till så kanske ni blir insläppta, känns ju lite privat för att visa hela tjotahejti för hela rymden!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är nyfiken, har följt din blogg från sin början! Kör hårt Malin ni är en underbar familj =)

2009-01-31 @ 12:21:39
Postat av: Hanna

Vilken snygg hoodie, den där beigerandiga!

2009-01-31 @ 13:45:30
URL: http://johannasfunderingar.blogspirit.com
Postat av: Du & jag ikväll?

Haha, vilken fantastisk bild på Samson när han sitter i soffan! Vilken stil! =D

2009-01-31 @ 14:41:48
Postat av: Linda

så söt! Ja tänk vad tiden springer. det händer verkligen mycket hela tiden.

Jag vill gärna se lite bilder från förlossningen om jag får ;.) Jag har bara en tyvärr sedan en massa efter såklart men jag ångrar lite att vi inte knäppte mer under själva förlossningen...

ha en tevlig lördag!

Kram

2009-01-31 @ 17:21:34
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag tittar gärna på bilder från förlossningen. Kanske inte på hela ALLTET.. ;) Men blir det för mycket så klarar jag av att blunda. Hehe.



Han är så himla söt er son!! Super gulligt kort där han sitter i soffan. Han ser så klok ut.



Kram på dig!!

2009-01-31 @ 20:32:33
Postat av: Patricia

Åhh jag vill se =)

2009-02-01 @ 00:01:44
URL: http://tricias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0