Långpromenad.

Hela lilla familjen tog på sig bra och gav sig iväg på en långpromenad, det blevCoop forum som var målet. Vi skulle köpa sakerna som fattades till caesar salladen vi gjorde tidigare. Satan vad god den blev. Mums!
Hade mina nya varma skor på mig, och gud vilken skillnad det genast var. och min nya skidjacka förstås. Gore  rules.
Sam sov som vanligt hela vägen i vagnen. Han är verkligen helt underbar. och jag verkar verkligen förstå hur lyckligt lottade vi är som fått ett så snällt och harmoniskt barn. Det är inte många stunder per dygn som han skriker, utan är mest glad och mysig. Älskade barn.

Vi fick det åter igen igår bekräftat av grannarna som var över... de berömde honom massor och sa att han var så lätt att ha att göra med. Jepps, han är amazing... jag är så tacksam för att han verkar så tillfreds att jag inte nog kan poängera det. Alltför många får ta sig igenom dagar o nätter av skrik och jag tycker verkligen synd om dem... tänk att ej ftå sova och liknande, jag beundrar dem stort. Men man klarar allt då man vet att det är övergående.

Nu e det dax för mat till myspojken, sen skall det mysas o fixas bilder.


Sam idag på Ica.


Kommentarer
Postat av: naddie.

jobbar du i babybutik? du måste ha frossat i babysaker när du öppnat kartonger osv med nya saker när du var gravid :D



oh så skoj :D kram

2009-01-11 @ 22:14:10
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0