Made in sweden.

YAH! Ikväll är det Made in Sweden, det är ju så grymt bra och man kan inte missa det. Dels för att jag gillar alla stenhårt, de är så Coola. Och dels för att jag inte kan sluta stirra mig blind på Bagges hus, WTF vilket hus han bor i.
Man kanske skulle satsa på livet som producent och att sjunga, nåja det närmaste jag kommer är nog singstar!:)
Laila Bagge är så kul och Andreas är ju bara så snygg att vila ögonen på! Det är sällan jag tycker någon är snygg sådär, men han är ju så riktigt manlig. ( Meeehn älskling det är ju du med;) och det är ju ett plus när man skall spendera en timme framför teven. Hehe.
Dock kan jag störa mig som fan på Kim, herregud vad han fjantar och håller på, lyssna på proffsen och ta chansen när någon försöker hjälpa dig! Det tycker iaf jag!

vad tycker ni om programmet?


Kommentarer
Postat av: Linda

Anders Bagge e min favvo, tycker han har helsköna kommentarer hela tiden.

Kramis

2009-01-28 @ 18:01:35
URL: http://familyspace.blogg.se.
Postat av: Madde

Precis så jag tänkte om Kim också! Han fattar ju inte vad han går misste om!

2009-01-28 @ 22:23:09
URL: http://jonasflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0