Malin loves Madonna.

Jag bara måste få biljett till Madonna! Är hon i Sverige en enda gång, då skall jag ta mej tusan dit och se henne live.
Madonna är Madonna, och henne kan man inte ogilla. Hon är the queen of music så är det bara!
Men som sagt jag kan inte missa tillfället att se henne.
jag tänker ta en heldag, åka tidigt på morgonen, äta gott, shoppa lite och se konserten och sen återvända hem igen sent på kvällen, det tror jag blir superkul. Skall ragga någon vän som vill se?
Sambon är inte förtjust i konserter och jag skall ej tvinga med honom, det får bli en tjejkväll med Madonna, inte fy skam det heller! Så Hooked on a feeling!

Me loves Madonna!

Får jag ingen biljett då kommer jag tjura i all evighet. Så är det bara.

Kommentarer
Postat av: Jill

Ullevi.. långt bort. Annars hade jag hakat på :)

2009-01-31 @ 20:46:37
URL: http://theodorthebaby.blogg.se/
Postat av: Linda

jag vet, jag vill också dit!! meeen så ska vi ju givetvis på vår lilla roadtrip precis när hennes konsert är så det sket sig, typiskt!

2009-02-01 @ 11:35:34
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0