Mensvärk, eftervärk?

Det är snart 10 veckor sedan Sam föddes och det är nog närmare en månad sedan jag slutade blöda och hade avslag. men nu känns det som mensvärk typ mer eller mindre varje dag... svag magvärk och lite öm över magen är jag allt. Kan man ha eftervärkar så många veckor efter eller är det mensen som är på gång, fast så lång värk innan?
Ni som fött barn, när fick ni igång mensen, och hade ni med värk i magene tt bra tag efteråt?

Magvärken gör inte jätteont, den är mest dryg och jobbig. Så jag vill hellre att mensen kommer snart.
Var ju ändå ett år sedan man hade den, så nu saknar jag den lite... hur sjukt låter inte det, att sakna mensen...

haha saknar du med mensen ibland? Man är ju så van att blöda titt som tätt menar jag. En del av min personlighet.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Min mens kom efter 6 veckor =( Inget jag hade saknat! hehe men jag kommer inte ihåg hur det kändes, tror jag hade lite mensvärk bara.

2009-01-04 @ 16:27:27
URL: http://tricias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0