Min sambo.

Älsklingen ringde nyss och sa att han snart kommer hem. Åh jag saknar honom jämt när han jobbar om dagarna. Det var sådan lyx att ha honom hemma på heltid under Sams 6 första veckor i livet. Det var så mysigt att vara hela lilla familjen hemma och bara mysa och umgås. Jag saknar att ha honom hemma här varje dag och längtar tills han kommer hem från jobbet o ser lyckan i Sams ögon, hur han skiner upp som en sol när han ser sin pappa och när han busar med honom. Det är så stor lycka att se så man blir alldeles rörd.
Sam blir helt till sig och sprallig när han ser sin pappa eller hör honom prata! Det är något visst med min älskling och barn, de dras till honom på ngt magiskt sätt, och inte minst Sam. And i love it.

HUr som helst, så har vi varit tillsammans i över 6 år och vi har upplevt så mycket underbart och det bästa av all såklart vårt älskade barn. jag ville bara skriva ett inlägg om min fantastiske sambo, och Sams underbara pappa. Han är verkligen helt fantastisk med honom och en underbar människa som gör en glad i själen. Min älskling, Sams pappa, och även min bäste vän. En viktig kombination.

Stor kärlek till min lilla familj. Ni är bäst.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är precis likadant med min man och Max. Max riktigt dras till honom så fort han pratar så vänder Max huvudet dit =)



jag har också haft tur. min man har skrivit examensarbete de första tre månaderna i Max liv så han var hemma typ hela tiden. Tror det betyder mycket för deras relation =) Nu när han jobbar så är det tomt hemma tycker jag.

man blir så glad av att läsa din blogg!

2009-01-14 @ 17:43:07
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Linda

Så himla skönt att känna så, eller hur. Som sagt vissa dagar måste man stanna upp och bara njuta och känna efter. Härligt! Ha en mysig kväll tillsammans nu!

2009-01-14 @ 17:44:30
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vilken söting! Bloggar själv om min son, åtta månader. Så kul att kika in hos andra. Kika gärna tillbaka någon gång :). Ha det gott! /M

2009-01-14 @ 22:15:35
Postat av: Anonym

Tack så mycket ör ditt inlägg.

Ja et är ju tyvrr såhär livet är. Vare sig man vill eller ej.

..



Min sambo var också hemma de sex första veckorna av våra barns liv.

Det var så mysiiigt.

Åh ja, tänk om de alltid kunde vara så =)

Nu får man ju iaf helgerna och 1 vardag/varannan vecka. Hehe.



Hoppas allt är bra med er.

Kram på dig

2009-01-15 @ 12:15:00
Postat av: Dorothéa

Åh så råkade jag skicka privat.

Det var iaf bara jag som skrev det därunder =)

2009-01-15 @ 12:16:06
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Dorothéa

Nu förstår jag ingenting.

Vet inte ens om mitt "privata" inlägg kom med =S

Sidan abra försvann.

Jag skriver väl ett likadant.. typ om jag kommer ihåg. Haha.



Tack för ditt inlägg.

Men ja det är väl tyvärr så livet är.

...



Min sambo var också hemma de 6 första veckorna i våra barns liv, visst är det mysigt =)

Nu får man nöja sg med helgerna och en vardag /varannan vecka.

Hehe.

Kram på dig

2009-01-15 @ 12:18:46
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0