Min superman.

Har låtit Sam ligga på sin filt idag och lekt med honom, som jag skrev innan idag.
Tränade ju även att lägga honom på mage. Vid tre månaders ålder de bukar man lägga en milstolpe för när de brukar börja lyfta huvudet från golvet och bli lite starka. Sam är 3 månader nästa torsdag, den 29onde. Och han är ganska så stark i nacke och rygg nu efter ganska så lite träning. Kan säga att jag faktiskt varit lite lat med att träna honom eftersom han har avskytt att ligga på mage. SÅ jag har i princip bara tränat honom sedan en vecka innan nyår.

Men övning ger färdighet, och jag tycker att han lärt sig snabbt bli ganska så stark och lyfta huvudet..
Han är så söt vår älskling.
När han låg på mage blev han så frustrerad att han rullade över på rygg. HIHI, tror ej det var medvetet, men dock. Han gjorde det iaf!:)

Man blir så stolt i mammahjärtat när man ser framstegen. Synd bara att J jobbar så att han missar sådana saker. Dock var det mot honom som Sam skrattade högt första gången, närmare bestämt den 5 januari. Sedan dess har han skrattat så högt 4 gånger, varav en gång idag och en igår. Mamma o pappa älskar dig Sam!!!

Nu matdax, sen idrottsgalan. Sam älskar att titta sport!:)

Lite bilder från magträningen.


 Ääälskling du är så underbar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

visst gör det? känns jätteoverkligt :D



hoppas ni haft en mysig start på veckan!



kram

2009-01-19 @ 21:05:39
Postat av: Patricia

Duktig kille du har =)

2009-01-19 @ 21:10:07
URL: http://tricias.blogg.se/
Postat av: Anna

Jo, visst är livet med barn underbart :)



Vilken söt liten kille ni har!

2009-01-19 @ 21:54:53
URL: http://ambi.blogg.se/
Postat av: Nina

vilken mysig blogg du har å sam är ju bara så supersöt! =)

2009-01-21 @ 18:59:06
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0