Mysstund.

Vi har legat på latsidan nu på morgonen jag och Sam.
Han somnade i min famn efter maten så då smög jag in i vår säng och så fick han fortsätta vila på mig medans jag med vilade lite. Det var jättemysigt att ligga en timme och bara mysa och Sam sov. SÅ nu har jag ätit tomatsoppa (riktigt god) och mackor medans Sam suttit i babysittern och underhållit mig med sitt ljuva leende. Han ler nästan hela tiden nu, och har roliga och knasiga ljud för sig. Imorrn blir han 12 veckor. TOLV holy shit, vart har denna tiden tagit vägen?

Nu skall jag springa ut till honom i köket, vill ju inte missa en sekund av hals mysiga vakentid i onödan.

Kommentarer
Postat av: mel

hej .

jag vill bara säga. din son e så söt ,

och att jag läser din blogg varje dag.

jag har en son på 7 månader . :)

jag bloggar inte så mkt. :D

men älskar o läsa mina favoriter .

du är en av dom

2009-01-20 @ 12:54:26
URL: http://mell0w.blogg.se/
Postat av: Sanna

Trevlig blogg =)

Spana gärna in min blogg och lämna en trevlig kommentar, skulle uppskattas nu när jag ligger hemma och är sjuk :(

2009-01-20 @ 12:57:54
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej! Nu har jag hittat hit, fick adressen av Lollo. Vad härligt ni verkar ha det och vad söt Sam är! Många kramar från Helena i Karlskrona

2009-01-20 @ 20:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0