New fun.

Om ni kikar ner i menyn här på min blogg så ser ni en ny liten kul funktion som jag klistrat in från bloggsms.se

OM man vill skriva en liten hälsning, eller kanske göra reklam för sin egen blogg eller bara , tja inte vet jag, säga något trevligt. Isf kan ni klicka där och sms:a in en hälsning så kommer ert meddelande att synas 2 timmar, eller så länge fram tills någon annan skriver en hälsning. Det kostar 10 kronor för ett sms. Men är en kul reklam. Har närmare 200 läsare om dagen så ni som skriver kanske vill att ngn av mina läsare kikar in till er, då är det ett bra sätt att visa sig själv på.

Glöm inte att länka till dig själv i inlägget om du vill att andra skall kika in hos just dig.

Om du med vill ha funktionen på din blogg så kika in på bloggsms.se och lägg till den på din sida.


Kommentarer
Postat av: Lina

Ha ha, du är rolig bruden! Gick det bra hos bvc?? Kramar

2009-01-26 @ 16:47:39
URL: http://fruguldlock.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag gav alvedon när han fick feber eftersom det var precis innan vi skulle sova vi upptäckte det. Han hade då 38,1 så inte särskilt högt men eftersom jag inte ville att det skulle förvärras på natten så gav vi alvedon. Tror inte du behöver hålla på att kolla tempen hela tiden om han inte känns varm. Annars kan du ju ta innan ni lägger er för att bara checka av!

2009-01-26 @ 18:58:47
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0