Nya underkläder tack!

Mitt Twilfitpresentkort ligger i min nattdukslåda och väntar på att användas. Och jag bara dreglar massvis över att få ta kortet och åka och köpa mig nya, snygga och lite exklusiva underkläder.
Jag fick en tanke tidigare idag, att jag skulle ta och verkligen sortera ut bland underkläderna till max, och BARA spara de som är erkligen fina och snygga. Ja ni vet inte sådär småsortera utan for real! Och fylla på med nya snygga things!
Skall se när jag hinner komma iväg, vill ju kunna gå i lugn och ro och bara sniffa på alla sötsaker!
Det är verkligen ngt magiskt med underkläder, man känner sig som en annan människa med snyggt under tycker jag.
För även om ingen ser, förutom sambon om han har (0)tur! Så är det enda guldkänsla och lite lyx över det hela, eller?

Well... vilken rejäl shoppingtur jag kommer få nästa gång, då har jag som sagt underkläderspresentkortet, presntkort på MQ, och pengar från födelsedagen att shoppa jeans och skor för! Yay! Desto längre jag väntar desto mer smarrigt blir det att ge sig iväg. Speciellt när vårnyheterna trillat in!  Den som spar han har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0