Nytt i garderoben wanna have.

Kikade in på HM:s sida på nätet, det skulle jag aldrig ha gjort. Puh! vad mycket snyggt det finns!
Och som ni ser har jag nog fått ngn sorts shoppingmani nu, kanske för att det var ett bra tag sen jag shoppade till mig själv. Det är mest till Sam jag köper nuförtiden, det är ju mycket roligare, men dock betyder inte det att jag inte gillar att shoppa kläder till mig själv med, men det har liksom inte varit prioriterat!
Men nu kanske det slutar med att jag beställer hem lite via datorn, det funkar ju det med!
Skönt att det finns internetshoppar nu för tiden! ;)
Speciellt för sådana mammor som jag som inte hinner utanför dörren förrän det är stängt för dagen, typ!
Jag är så seg, och har inte hunnit bli riktigt sådär mamma-snabb som man hört talas om. Bara vad gäller städning.

Men jag skall nog spana på lite mera kläder till mig själv nu. Sam sover sött i vagnen och brukar göra det ett tag efter promenaderna, och vad kan jag då inte bättre göra då än att shoppa, helt fantastiskt jö! Så kan jag passa på att hämta ut mina nya kläder när jag ändå hämtar ut väggorden (japp de är fortfarande ej uthämtade) och de två nya böckerna jag beställde nyss! Toppen!

Hittade två favoriter, visst är de sådär härligt våriga och söta?



Kommentarer
Postat av: Sara

Å jag vill också shoppa kläder =) men ska försöka snåla lite för har precis köpt soffa samt spjälsäng och matstol till Max! Man kan ju inte få allt på en gång =)



dock blir det lite klädbeställning på ellos snart. har hittat lite fint till Max

2009-01-29 @ 16:07:03
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0