Old times.

När sonliga vänner får för sig att tagga en i old pics kan man ju inte göra annat än att njuta, och minnas gamla minnen!
Satan i gatan vad kul vi hade vi tre när vi umgicks, Martins fester var allt annat än lugna och och jag Plingeling hade alltid en massa kuligheter för oss. Snacka om att vara tonåring och att leva som en tonåring med. Bus i hus var det som gällde.
jag minns när vi jäklades med vår allas Maffe och åkte runt i hals melkerbil och satte på värmen i sätena titt som tätt, Och hur trött han egentligen måste ha blivit på oss på fnitternitter. För helt ärligt kan jag säga att när vi umgicks, vilket ungefär var varje dag så skrattade vi JÄMT, det fanns inte en sekund då vi var på dåligt humör eller hade trist. Det var så fantastiskt. Vi var som handsken på handen. Det är helt underbart vad häftigt det var att vara så lik en människa som jag och pling var varandra. Det var inte för inte som alla räknade med att vi satt i hop och jämt hängde med varandra, det tror jag flertalet av mina gymnasievänner ( som läser denna bloggen med) kan intyga? Oavsett underbara ungdom, som jag älskade dig!
Det var en underbar tid och när man såg dessa bilder så blev mab nostalgisk. Nu hinner man ej ses så ofta med tanke på avstånden oss emellan. Men vi är änd lika bra vänner även om man ej hinner ringa så ofta så vet vi vart vi har varandra o lltid kommer vara de bästa av vänner, det är en underbar känsla. Nu är livet berikat med andra saker med, min underbara son som förgyller min tillvaro ngt otroligt och lyftet mitt liv till en högre nivå. Hans leende och tillvaro ger min själ ett ständigt ljus!
Han är så underbar vår älskade pojke! Tänk så olika stadier man går igenom i livet, det är häftigt.

Pling jag hoppas du ursäktar min publicering?:)



Jag, martin och ingela



jag och ingela 19 år vid ribban i malmö



jag tar mig en stänkare (vatten) i malmö hos martin, ingela skrattar som vanligt i bakgrunden:)






Kommentarer
Postat av: olivia

hej malin. Antar att det är du som är Mattias Olssons kompis i stockholm. Vilken fin liten bebis du har. Jag ser själv fram emot våran. hade varit kul att träffa dig nån gång. Mattias har pratat mycket om dig. Vem vet? det kanske blir av snart.. hade varit kul iallfall. ha det så bra och förresten så kan jag ju inte påstå att jag ser fram emot förlossningen efter att ha läst ditt inlägg:):) ha det fint. Mattias flickvän

2009-01-30 @ 07:38:14
Postat av: karro

Hahaha! Ja da, visst fnittrade ni alltid, harligt:)

2009-01-30 @ 11:35:35
URL: http://london-flyga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0