Öm igen.

Jag är öm över äggstockarna idag med, måtte det vara äl eller att mensen är på gång, ni som fött barn vad säger ni?Känner ni igen er? Inatt snörvlade Sam mycket när han sov, måtte hans förkylning snart vara över. ;Man vill ju inte suga för mycket med näsfridan heller, det känns som att det kan reta slemhinnorna mer än det gör nytta. Men jag antar tt bebisar kan vara snoriga länge i dessa tiden, ngn med erfarenhet?

Idag jobbar sambon så vi skall ta det lugnt, tänkte ta en promenad men det är ju -7 så det får snällt vänta. Annars hade  det varit skönt, o då kan Sam ha sin nya björnoverall som vi köpte till honom igår. Den är så himla fin o han är världens sötadte i den.  Lägger upp bilder sen på vår bjrn.

Gud vad kul det e att handla kläder till honom, han har verkligen en större garderob än mig nu, skulle tippa på att han har ett 30tal byxor:P Snyggingen!

Nej dags att käka något, vad har du för planer idag?

Kommentarer
Postat av: Sara

ja det är verkligen jätteroligt att köpa barnkläder! tycker nästan det är tråkigt att Max har fått så mycket för vill köpa själv =) Fast det är såklart väldigt bra ekonomiskt sett att vi har fått =)



Idag tar vi det mest lugnt och ska senare i dag fira min morfar som fyller år!



Hoppas du och Sam får en toppendag =)

2009-01-05 @ 12:12:40
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0