Presenter.

Yay, vann 75 kronor på trissen jag fick på posten av mamma o pappa. Och så hade de satt in pengar till mig på mitt konto, tack så mycket kära ni. Tror jag skall köpa jeans för pengarna och eventuellt skor. Får se. Det gör ju inget om man sparar dem heller. ;)  Triss är svårt att vinna på men 75 är då faktiskt bra. Såvida man inte var som min morfar och vann 100 000 kr, han hade riktig tur i spel.
Sen damp det ner ett paket från svärmor och svägerska med familjer, ett presentkort på mq och godis, tack så mkt!
Postmannen var verkligen snäll idag!:) Plus att det kom en massa kort såklart.
Brorsan ringde nyss och grattade, han jobbade igen för typ 12e dagen på raken stackarn. Han frågade vad jag önskar mig, hjälp jag tror en ny kalender men vet ej säkert.

Har knappt hunnit träffa min stora älskling idag, han har årsredovisning på jobbet och har förberett sig hela natten. Jag hoppas det går bra! men det gör det säkert. Vi får ses ikväll när han kommer hem istället.

En av mina vänner kommer över ikväll för att äta och fika lite, mysigt. Då får hon träffa Sam, det var 1,5 månad sedan hon såg honom senast, och jag får se hennes växande lilla mage. Kuligt att ses.

Sam sover i sin rolls roys och jag skall börja förebereda för maten till honom. Undrar om jag kanske måste pallra mig upp till centrum för att köpa tårta om jag orkar i detta väder och med dessa 100 trappsteg ner. Skulle behöva hämta ut ett paket med. Får se, kanske idag då, annars ber jag sambon köpa med sig tårta hem! För det måste man ju ha på sin födelsedag.

usch får sån ångest för att jag har så lite tid över till våra sociala katter, de är inte så bra på att leka med varandra heller vilket man skulle önskat nu då man jämt har massa att stå i. Men det blir snart bättre dåd e kan vara på balkongen i vår, ( de är innekatter) och så. Men ni som har barn och djur, får inte ni ångest ibland. Jag försöker verkligen att mysa då och då med dem, så mkt jag bara hinner. Men även om Sam är världens snällaste bebis, så tar det tid med allt där kring.
Tur jag var hemma 2 mån innan födseln så jag hann mysa massvis med dem då, men snart så, snart hinner jag väl mera, när jag får lite rutin.

Nu skall jag se om min älskling är vaken. han brukar bara lika och titta i vagnen när han är vaken. Han gör inte mycket väsen av sig.

Att fylla 28 känns som vanligt faktiskt, för er som undrade alltså:=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!!:)

2009-01-27 @ 15:26:37
Postat av: Linda

usch ja jag har allt som oftast ångest för vår hund. Jag hinner knappt gosa med henne men jag hoppas hon trivs med oss iaf... så fort jag har en stund över försöker jag gottgöra. tror nog jag tänker mer på det än vad hon uppfattar.

2009-01-27 @ 18:49:45
URL: http://familyspace.blogg.se.
Postat av: Louise

GRATTIS ända från Älmhult!!!



Kram Louise

2009-01-27 @ 18:51:07
Postat av: ROSAMARTINA B L O G G D E S I G N

Hej Malin.

Jag har nu bytt blogg, från bloggingbyguinevere.blogg.se till rosamartina.blogg.se.

Du har en logga i din design som går till min gamla mailadress. För att förnya denna, till den nya adressen, hör av dig till min nya mail: [email protected]

Kram Jennifer

2009-01-27 @ 19:09:31
URL: http://rosamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0