Promenad.

härliga fredag, underbara vårväder, underbara vagnspromenad - ja underbara dag helt enkelt.
har varit ute med vsgnen en timme ca och det är ett meck att bära ner den när man ej har hiss. men skam den som ger sig. sitta inne tänker jag då minsann inte göra i detta väder. jag behöver lite luft och likaså Sam, det gör nog bara gott för förkylningen. klär man sig bara rätt så är det toppen. dessutom somnar han så skönt i vagnen vårt älskling. att man kän älska någon så mycket som man älskar sitt barn det är obeskrivligt. vi är bda upp över öronen kära i vårt kärleksbarn. han är ju en blandning av oss båda, ett bättre k'ärleksbevis finns inte att få. att få barn ger ens liv så mycket mening och glädje. helt fantastiskt.

nu sover Sam i mitt knä så nu tänkte jag försöka fixa lite här hemma. ikväll ska jag göra ett nytt recept på tacopaj jag fick av en kompis. hon bakar grmmast i världen så det kan ju ej bli fel. så det blir mumsigt att äta till lets dance, det får man ju inte missa!

Ska ni med se lets dance ikväll?

Kommentarer
Postat av: Sara

japp ikväll blir det lets dance och god mat =)



vi har precis varit ute och gått i 1,5 timme skönt! har som tur är bara några trappsteg ut =)

2009-01-09 @ 15:47:04
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0