prommis.

Kom hem från min promenad för ett tag sen. jag och jill var ute och gick i 1,5 h. Så skönt. Och så kul att gå tillsammans med någon, då märker man inte av att man går ju. Stannade vid lite stopp o köpte bland annat lite godis tills ikväll, med betoning på lite (?) Det är ngt viisst med fredagskvällar, för även om man är ledig hela tiden så är ju inte sambon det så då är det så mysigt när det blir helg.

Igår sov Sam från 22.30 till 06.30 det ni! Det är inte illa, mest jag som nojar över att han skall äta emellan, hehe men han säger välle ifrån så jag sov jag med. Han sover bra om nätterna, men brukar iaf vakna till en gång för mat vid 04 tiden.
Men det är konstigt trots god och lång sömn känner jag mig tröttare idag än tidigare, haha man är nog inte så van vid att sova oavbrutet så många timmar i sträck. tack älskling för att du sover så bra på nätterna. Det är jag glad över.

Fick veta en av våra vänner till som skall ha barn i juli, det är inget skämt.. jag känner ett tiotal som skall pluppa bebis detta året. Babyboooom med betoning på bom bom bom. SHit visst var det nåt vajsing med teveapparaterna i höstas? Eller var det bara jäkligt kassa teveprogram.

Laters.

Kommentarer
Postat av: Linda

haha vad lustigt att det blivit så. men roligt för sam som får många kompisar. hos oss e det tyvärr stilla på den fronten...

2009-01-24 @ 19:17:28
URL: http://familyspace.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0