Säg hej till publiken.

Vad kul det är att så många nykomlingar, och folk jag känner kikar in på min blogg nu. Det är extra kul att skriva om oss när jag vet att så många läser bloggen. Inte minst vänner.
Dagarna går så fort, det är kväll, vi har ätit här nu och Sam är hos sambon och myser. Jag tänkte ta en dusch och tvätta håret och bara försöka bli av med magvärken jag fick.

Pratade med brorsan nyss, han hade tatuerat sig innan, det lät fint det han beskrev. Jag däremot skulle inte våga tatta mig, dels smärtan, sen är jag alldeles för "mjuk" i min stil för att passa i en tatuering. Så det får vara. Brorsan min däremot han passar perfekt i denna utsmyckning.

Nej duschen var det japp. Imorrn blir Sam 12 veckor. Undrar om dagens mål skall vara att promenera till en familj vi känner och ge en liten present till deras nykomling som föddes för en vecka sedan. Japp jag kan ju alltid försöka iaf.

Duschdags.

Later

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej bruden! Nu har jag äntligen gått in på din blogg, jättebra jobbat! Du skriver ju för tusan varje dag, hur hinner du det? Kramar

2009-01-21 @ 11:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0