Sam är så snäll.

Sam är så mysig och snäll. han satt med mig i sovrummet och tittade på när jag städade och rensade ut bland kläder som blivit för små. Gud det var en hel hög som fick rensas ut, antingen skall jag ta och sätta fart med att sälja på tradera, eller så orkar jag inte det, sparar dem till ett ev framtida syskon om han har den turen att få uppleva den stora kärleken återigen. Sam är ett sådant praktexemplar att hen verkligen visat hur underbart det är att vara mammaledig och bara mysa med honom hela dagarna. jag kan inte nog påpeka hur lätt han är att ha att göra med. Nog har ham magknip och är ledsen ibland, även han har ju dåliga dagar.. men överlag är det bra dagar och han ler och är så mysig. Underbara barn.

Så nu har jag rensat och städat undan och varit effektiv, nu förtjänar hela lilla familjen en lugn och skön fredagkväll i soffan med god mat och en och annan godisbit kanske.

Kommentarer
Postat av: Sara

mums! tacopaj är gott =) vi ska äta något som heter räkor i stark sås. supersmaskigt =)

2009-01-09 @ 16:29:28
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0