Sleeping beauty.

Älsklingen somnade visst igen tills maten var klar så jag får blanda ny sen. :)
Nu ligger han här bredvid och sover så sött. Men om 5 min är det fyra h sen mat, och det brukar det vara. Han är som en inställd klocka nästan precis på tiden hojtar han om att det skall vara mat.. ungefär såhär

- Mmmmmmmmmmmammmaaa du har väl inte glömt maten till mig?
-Nej såklart inte hjärtat!

Åh ibland blir man så tårögd och rörd, eller det blir jag nästan jämt. Det är verkligen sant att det är vårt barn som ligger här bredvid. Helt fantastiskt, att han legat i min mage och sparkat, och nu är han hos oss och förgyller våra dagar. Med sin charm och sitt skratt som är det mest underbara jag kan höra. Jag kan knappt ta in att han är vår, vår finaste skatt.



Som vi älskar dig!!!


Kommentarer
Postat av: 3s

Fin han e eran Sam...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0